مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 19:022022-03-26سياسي

شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس بعد از نوروز خواهیم بود


استاندار گیلان، موضوعات بررسی شده در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا را یادآور شد و گفت: بازگشایی مدارس و تشکیل کلاس های حضوری از تاکیدات رییس جمهوری است و پس از تعطیلات نوروزی باید شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، موضوعات بررسی شده در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا را یادآور شد و گفت: بازگشایی مدارس و تشکیل کلاس های حضوری از تاکیدات رییس جمهوری است و پس از تعطیلات نوروزی باید شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم.

اسدالله عباسی در اولین جلسه ستاد استانی کرونا در سال 1401، با قدردانی از تلاش های تمامی فعالان حوزه مقابله با کرونا در مرکز و شهرستان های گیلان افزود: خوشبختانه در هفته جاری میزان ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا در استان، با کاهش همراه بوده که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی به ورود شمار بالایی از گردشگران نوروزی به گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: باید با هم افزایی دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب به آنان، سفر خوشی را برای مسافران رقم زد.

استاندار گیلان با تقدیر از تلاش دستگاه های خدمات رسان نوروزی از جمله پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، راهداری، کادر درمان، راهور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس بعد از نوروز خواهیم بود

شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس بعد از نوروز خواهیم بود